Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Μονόλογος


Είμαι τέλεια!

Όποιος έχει πρόβλημα μαζί μου, πρόβλημα του!

Δεν μπορώ να με πιέζουν.

Δεν μπορώ να με στήνουν στον τοίχο με απαιτήσεις.

Δεν μπορώ να περιμένουν πράγματα από μένα.

Πράγματα που εγώ δεν υποσχέθηκα.

Αν θες να κερδίσεις την προσοχή μου, κάτσε δούλεψε το νου σου και βρες τον τρόπο.

Μην αρχίζεις το «Γιατί εν κάμνεις έτσι» και «πιάνε με» και παράπονα κι εξέχασες με.

Γιατί να μεν σε ξεχάσω;  Δεν έχω άλλη δουλειά να κάμω;

Αν δε σε καλύπτω, φύγε!

Τι; Περιμένεις να σε διώξω;

Εγώ ήμουν ξεκάθαρη.

Εσύ δημιουργείς επιθυμίες.

Τις κάνεις όνειρα, με πετάς κι εμένα μέσα και μετά έχεις απαιτήσεις.

Πας καλά;

Με φόρτωσες με τις ανάγκες σου και με τιμωρείς που δεν μπορώ να σου τις εκπληρώσω;

Οκ!

Τώρα πρέπει να δείξω κατανόηση. 

Να δεχτώ πως είναι χαμηλό το IQ και το EQ σου και δεν μπορείς να κάτσεις να σκεφτείς και να φανταστείς ό, τι βάλω στο μυαλό μου.

Πρέπει εγώ να πάρω τις ευθύνες μου.

Να καταλάβω ότι κάνω το ίδιο.  Σε βάζω στη θέση που εγώ θέλω στα δικά μου όνειρα.  Σε μια θέση που πρέπει να συμπεριφερθείς με ωριμότητα και αποστασιοποιημένη προσκόλληση.  Κι αυτό είναι άγνωστο για σένα.

Και δεν έχω κανένα δικαίωμα να σου το επιβάλλω.

Ούτε καν να τσαντίζομαι και να νευριάζω για κάτι που δεν έχεις ιδέα.

Οκ!

Πρέπει να βρω τον τρόπο να το επικοινωνήσω.

Όπως είπε κι ο αγαπημένος μου, πια, Μουζουράκης :

Αφού έχεις πρόβλημα με τις συμπεριφορές κάποιου και θεωρείς ότι δεν είναι αυτό που θες, βρες τρόπο, εσύ που βλέπεις τον εαυτό σου πιο ικανό, να του το επικοινωνήσεις και κάνε τον να καταλάβει.

Καλή μας τύχη!

 

 

2 σχόλια:

Menelaos Gkikas είπε...

Ετοιμάζεσαι για το σιδηρούν θρόνο!!!

Menelaos Gkikas είπε...

Κρατάω τη λέξη αποστασιοποίηση! Απαραίτητη! Όι καλό το κόλλημα!